Rödhårig

Ja. Min kvällsysselsättning blev att färga håret till en ny färg, jag är grymt nöjd! Bilden jag tog på håret efter att jag färgat blev inte rättvis då det borde vara dagsljus för att det verkligen ska synas någon förändring. Måste samtidigt säga att jag gillade den här färgen för den är brun, men skiftar riktigt snyggt i rött. Det här kommer bli skitsnyggt till sommaren när man är lite lagomt brun och har snygga sommaroutfits till. Can't wait!

Bild på håret både före och efter får ni se imorgon. Då tar jag bilder/bild med systemisen (i dagsljus) så att det syns skillnad. Förebilden kommer dock vara iPhonematerial, så det är inte lika bra kvalle på dom.


Godnatt på er. Nu ska jag ta mitt nyfärgade hår och sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0