Sjuk... igen!

Åh vad jag hatar vinter och alla jävla sjukdomar som uppstår. HATA. I alla fall så var jag hemma idag från skolan för jag vaknade med sprängande huvudvärk och magont, sen som ett litet plus i kanten på det så hade ju jag såklart ingen röst heller. Får skylla mig själv lite grann där, jag som skrek så jävla mycket åt dom snygga mangepojkarna! - Ja, dom är sjukt snygga. Och ni som inte såg dom behöver inte kommentera om att dom är fula osv. Tack på förhand!

Dagen har inte varit så jätte speciell för min del, har legat och sovit mestadels av dagen sen har jag suttit och spelat The Sims 3 som jag tyvärr har tröttnat åt helvete mycket på. Tråkigt :( Det som var så kul för ett tag sedan. Mycket roligare med skjutspel istället (A) Speciellt när man är arg, då kan man låtsas att de personerna man skjuter ihjäl är folk som man tycker illa om och hatar osv. HÖHÖ.

Nu ska jag ta och göra lite nytta i alla fall och ta undan lite tvätt av alla slag och ha jäääätte skoj.

Ha det bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0