Stränga gitarren...

... Är något som jag aldrig i hela mitt liv har kunnat göra men nu ikväll efter många om och men så lyckades jag och jag känner mig så stolt över det eftersom att jag inte har någon som helst kunnighet i ämnet så jag blev glad och ringde mamma direkt. I alla fall så har jag suttit och spelat lite på min nysträngade gitarr och nu så ska jag stänga ner allting för idag, men till att börja med så ska jag applicera en ansiktsmask och ta hand om mig själv lite.


Jag har för övrigt haft en oerhört tråkig lördagskväll men den förgylldes när JAG, alldeles själv utan att fråga någon eller läsa på internet, lyckades att stränga min gitarr. Så nu tar jag min förgyllda lördagskväll under armen och vandrar iväg till badrummet.

Godnatt på er!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0