Tidig kväller med historiaplugg

Nu har jag precis läst Amis blogg, en tjej som gick i min klass men som nu har flyttat till England för att jobba som Au Pair ett tag. Och vad jag har förstått så trivs hon superbra. Jag skulle också vilja flytta och jobba som Au Pair, fett skojigt och vilken erfarenhet att ha med sig i livet också. Plus att då bättrar man ju till och med på engelskan på köpet så man kan prata flytande sen, vilket är bra om man ska söka jobb där sånt krävs.

I alla fall så är jag otroligt trött nu så nu ska jag sova och kliva upp 07.45 imorgon. Sovmorgon är ju bara underbart! - Ja, 07.45 är sovmorgon för mig då vårat nya schema är ett rent helvete.

Godnatt på er mina fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0