Tired

Nu är jag riktigt trött på att vara sjuk. Har legat hemma sedan i måndags och jag orkar inte mer, vill till skolan och fixa allting så jag inte hamnar efter vilket jag gjort GANSKA rejält nu. FUCK MY LIFE alltså! Men det löser sig, blir bara till att plugga upp under sport- och påsklovet så kanske det fixar sig tillslut. För jag ska tamefan ta studenten med fullständigt betyg för jag orkar inte gå på komvux och läsa upp betygen sen. Nog snackat om det nu.


Idag har jag som vanligt bara legat i sängen och det är i princip just nu som jag har orkat tagit mig upp och sitta vid datorn så nu när huvudvärken inte är som ett helvete så passar jag på liksom. Och nästa vecka ska jag börja gymma igen, måste komma igång till sommaren och våren för då blir det, precis som förra året, en promenad/PW varje dag. Gosh, that's wonderful! Så underbart skönt

Ha't bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0