Tisdag 28 Februari

Idag så har jag varit ute och gjort mycket ärenden med mamma på eftermiddagen. Och idag kunde man gå i skinnjacka vilket var mer än underbart då jag även kunde inviga mina nya brillor. Det gillas! Sen så åkte vi upp till sjukhuset och där tog jag min första vaccinationsspruta mot HPV (livmoderhalscancer) så nu har jag ganska ont i min högerarm :(

Nu ska jag in på H&Ms hemsida och kolla efter lite smått & gott till våren/sommaren eftersom att de har rea och det är 10% rabatt och fri frakt. (!) Senare ikväll så ska jag träffa Liam som jag inte träffat på ett väldigt bra tag så det ska bli mys. Måste packa gymväskan till imorgon också, då jag ska gymma en sväng på dagen med Carro och sen imorgonkväll blir det biomys med frugan min. UNDERBART!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0