Träningsvärk

Idag har jag världens träningsvärk från gymmet igår. Kom dit till 2 med Carro och sen kom vi därifrån runt halv fyra, så det blev hårdträning och det känns. Magen gör jätte ont och ryggen också. Men man ska känna att man lever som min vän Elin brukar säga. Det är skönt att ha kommit igång igen och ska försöka ta mig dit en eller två gånger den här veckan som kommer också. För då kommer jag få resultat av min träning inom kort och det gillas! 


Idag så kommer jag inte ha så mycket för mig. Som jag har skrivit tidigare så kommer det bli en lugn helg och i veckan så blir det party, kungsberg och lite plugg. Ska även börja fixa mitt rum nu som vi aldrig fått/haft tid med tidigare. Kommer bli ett väldigt bra sportlov tror jag faktiskt ;) hehe!

Vad ska ni göra på erat sportlov?

Ha det bra!

 
Vårat fina bästa k-berg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0