2012-01-29

Idag är det en nyttagöradag så jag har tvättat en massa, är redan inne på andra maskinen nu. Känner mig så duktig, i alla fall så mellan det jag springer ner till tvättmaskinen så halvligger jag i sängen och kollar på vänner vilket är väldigt avkopplande när jag bara springer och springer. Ska även försöka komma ut på en promenad i det fina vädret, det är grymt ljust och fint ute idag! Så då får hörlurarna hänga med och jag tar mig en riktigt skön powerwalk. Synd att man inte hade en hund att ta med, hade varit myyycket mer avkopplande, satt kopplet runt midjan och bara gått.

Nu ska jag springa ner till tvättmaskinen igen och sen blir det mer vänner, ska även försöka göra lite situps och stretcha lite med hjälp av de stretchingarna Elin visade mig igår. Funkade väldigt bra för jag har väldigt ont, haha! xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0