Do not know what to do!? Help, please!

Nu sitter jag och överväger om jag ska ha naturella naglar eller om jag ska lacka på någon färg. Vet inte riktigt. Jag har i alla fall, pluggat det jag ska nu och duschat så att nu är det bara för mig att slänga upp håret i en knut och sen kan jag lägga mig när jag vill. Känns så otroligt bra att ha allt gjort så tidigt, jag som jämt brukar plugga fram till 23-23.30. Duktiga jag!

Imorgon har vi bara musikämnen så ingen väska eller något behöver jag ta med, trevlans! Och sen blir det hem och plugga lite till och så har jag lovat mamma att jag ska göra en fruktsallad imorgon. Så otroligt gott! Blev fett hungrig nu bara för det. Haha. Nu ska jag stänga ner datan för idag!

Godnatt!


UPDATE!

Blev nagellack i alla fall. Färg; Gammelrosa

Min vän Elvira tyckte att den färgen var fin, så eftersom att jag som är så tråkig som inte hade någon färgidé, så fick det bli gammelrosa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0