Fantastiskt

Igår var det en fantastiskt trevlig kväll med brudarna och jag har varit trött och sliten idag, så jag har bara tagit det lugnt idag förutom när jag städade bort lorttvätten från golvet på mitt rum. Annars så har jag suttit som klistrad framför The Sims 3 och gjort en familj och ett hus som jag precis har blivit klar med så nu ska jag ha roligt och spela. Kan visa bilder sen :D Så jävla roligt att jag vet inte vad!


Jag: MAMMA, VAD SKA VI ÄTA IDAG?
Mamma: Nå köttfärs och ost...!
Jag: Ska vi äta rå köttfärs och ost?
Mamma: Ja?

Denna konversation hade jag med min mor för lite mer än en halvtimme sedan, måste säga att det är skapligt att äta rå köttfärs! Men vafan, man är väl viking ;)

POSSAR

(Bilder från gårdagen kommer upp senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0