göra nytta-dag

Idag har jag bara hållt på här i huset, har tvättat och grejat. Men nu på kvällningen så fick jag köra mamma till ICA för hon skulle handla och då passade jag på att lägga ner lite ansiktsgrejsemojs och en concealer, men samt 3 nya filmer gled ner i kundvagnen ;) HÖHÖ! The Perfect Man, You, me and Dupree och Tjenare Kungen.


Nu ska jag upp med håret i en knut eller så får mamma fläta det och sen blir det sängen med lite frukt och en film och sen ska jag nanna för jag är faktiskt ganska trött. Måste även tillägga att jag är grymt stolt över mig själv som har ställt klockan på halv 11 HELA HELGEN och jag har faktiskt gått upp dom tiderna också!
Bra jobbat, Martina!


HARE BRA ALLIHOPA, GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0