Headache

Sitter just nu och pluggar svenska med en huvudvärk from hell. Har så jävla ont så jag vet inte vad, och ibland ser jag suddigt också! Börjar bli orolig att jag har en blodpropp i hjärnan eller nåt sånt för vi har ju sånt och cancer och massa annat shit i släkten. Så jag är så jävla rädd att jag ska drabbas av nåt av det!

Jaja.. Iallafall så har jag bara lite egna åsikter kvar på bokrecensionen som ska vara inne innan midnatt, ute i sista minut men vafan, den tog inte lång tid att göra. Sen är det dusch som gäller för att sen bosätter nog jag mig i soffan med mamma och kollar film eller något eftersom att jag sov till halv ett och mamma sov till 1 då hon jobbat natt.

Men jag uppdaterar lite senare snyggingar!!! Ni måste bli bättre på att kommentera hörni!!!


Pussisar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0