I was made for lovin' you baby, you were made for lovin' me!

Sitter och lyssnar på gamla rock klassiker och det svänger ju förfan. Har glömt bort hur alla gamla gubbarna är så bra!!! Sjukt, måste vända mig mer mot sån här musik. Lyssnar på det för sällan!

Iallafall så ska jag ut med mamma sen och övningsköra, ska bli skönt att sitta bakom ratten igen. Och jag tror inte att jag har varit såhär taggad på att fylla 18, är så sjukt avis på alla som fyller före mig. Som Anna tillexempel som fyller på söndag den jäveln... Hennes mamma hade väl kunnat vänta några månader med att krysta ut 'na! xD Hahaha! Närå, men är fortfarande avis på alla som fyller före mig!

Nu ska jag fortsätta lyssna på alla gamlingar och digga musiken och sjunga för full hals!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0