Kleeeeeeen

Ligger i sängen med mjukisbyxor, oversize t-shirt och oversize tjocktröja med täcket på mig och fryser fortfarande. Jag känner mig inte alls pigg alltså, har ont i huvudet och är trött och jag vet inte vad. Mår inte alls bra! Får ligga kvar här ett tag och se om det blir bättre, annars blir det nog inget morgonpass på gymmet imon om jag fortfarande mår såhär. Då blir det bara ligga i sängen och plugga hela dagen. Vilket jag har gjort nu, har redan skrivit en sida om drottning Kristina på historian och är på gång med svenskauppgiften om Håkan Hellström. Men just nu känner jag inte för att göra någonting, annars så blir det att gå ner och vara social med min far och min bror tills min mor kommer hem. Höhö!

Är inte ett dugg hungrig heller... Vad är det för fel på mig!?!? Jag brukar jämt vara hungrig den här tiden :(

Hjälp sökes!

Tack och hej leverpastej


Kommentarer
Postat av: Elin

du har ont i huvet för att du troligen inte har ätit något eller druckit tillräckligt efter träningen. MYCKET VIKTIGT. kroppen behöver ha något att jobba med när man har ansträngt sig. drick flera glas vatten, ät och sov. i morgon BLIR det ett pass på morgon. det viktigaste är att man tar sig dit och gör något, annars kan man lika göra skita i att träna.



och om en vecka kommer du komma ner lika mycket som mig i spagaten, promise ;)

2012-01-28 @ 20:49:39
URL: http://eeelinlennholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0