Nagelteknolog?

Jag har ju funderat länge och väl på det här med att bli nagelteknolog, och jag blir bara mer och mer sugen på det ju mer jag tänker på det. Så man kanske ska leta upp någon kurs och gå en sån? Skulle vara så jävla awesome! Skulle nog göra gratis naglar på mina närmaste vänner om dom vill ha sånt och familjen såklart dvs. mamma xD haha!

I alla fall, så har jag nu idag och ikväll suttit och lekt lite med naglarna och nagellack så resultatet blev detta. Lite småcoolt faktiskt! Och ja, jag är den mest töntigaste personen ni vet!


Nöjd! Och imorgon lägger jag till ännu en svart "stripe" parallellt med den andra svarta "stripen".


Jag har faktiskt börjat kolla på lite nagelgrejer man behöver för att göra gelé/akryl naglar. Och jag hatar att jag inte har råd att köpa nåt sånt. Men då kom jag på att såna här tippar (till gelénaglar) kan man köpa på ICA för en 50 lapp medan på nätet så kostar det 400 plus frakt. Så då är det bara att köpa riktig gelé osv. på nätet så blir det helt plötsligt sååååååååå mycket billigare.

Jaja, nu har jag snackat mycket strunt. Och inget av detta var väl intressant? xD Haha!

Godnatt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0