Rockklassiker

Sitter med fötterna under täcket och lyssnar på gamla rock klassiker, och det är underbart! Just nu går " I was made for lovin' you" av Kiss, och det får mig att tänka tillbaka till för ungefär 1,5 år sedan så stog jag, Anna och Elvira och väntade på att Bullet For My Valentine skulle komma ut på scenen och då spelade dom den här låten. Och alla kunde bara refrängen, vilket var jävligt roligt för det var helt tyst i verserna och sen blev det ett jävla liv i refrängerna xD

Ska plugga lite till mukoprovet vi har imorgon och ska väl kanske börja med engelskan också om jag kommer på vad jag ska skriva om. Sen blir det dusch och tidig kväller för mig!


HÖHÖ, det som är överritat med röda färgen är min vägg som jag har ritat och skrivit på :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0