Skoltrött!

Ligger i sängen och skriver på facebook med folk från telefonen och sen har jag msn och skype på här på datorn som jag också skriver från.. Jobbigt när jag måste kolla på både telefonen och datorn. Iallafall, till rubriken på detta inlägg så måste jag säga att jag är så jääävla skoltrött så jag vet inte vad. Alltså jag orkar inget alls, orkar inte plugga eller någonting alls. Men ska försöka plugga litegrann ikväll iallafall, blev så otroligt sugen på att dra till kungsberg när Kolev sa att det var kvällsöppet idag... fuck my life att jag inte har nåt säsongskort!




Trött och sliten tjej som är vrålhungrig väntar på mat som hon hoppas att sin mor ska laga i ordning snart!

Pussisar och Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0