Torsdag 12/1

Idag har jag varit riktigt duktig faktiskt. Varit i skolan och kämpat som en gris (läs med en nypa salt, då jag bara har slöat.. kind of) När jag kom hem så skulle jag ha varit med Elin till valbo men så blev det inte för jag var tvungen att fixa massa grejer här hemma som min mor hade tvingat mig till, så när jag hade gjort dom så gick jag upp på mitt rum och började plugga. Så nu har jag gjort en av två analyser vi ska göra på kören (bara kör B som får sånt skit :() Och sen fastnade jag med musiken så då sparade jag det som det var och lade ner arbetet för idag och nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen.

- Nej!!! Jag ska försöka plugga lite engelska också!


Pussar och Kramar


En bild från förra sommaren, så just nu är det min craving!!! Fatta underbart med 25 grader varmt och ligga på en strand och bara steka och doppa sig emellan åt, fyfan va underbart! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0