Första gången för mig...

... Är det nu att sova nere i källaren. Riktigt läskigt i och med att jag är så pass ovan att inte ha någon i rummet bredvid. Det jag har bredvid mitt rum nu är en trapp, haha. Det hade jag innan också, men eftersom att det är en våning mellan mig och mamma nu så blir jag panikslagen när jag tänker på att jag inte hör mamma. Eftersom att jag har bott där i nästan 10 år nu så blir det svårt att flytta ner två våningar. Men det kommer jag vänja mig vid, så det är inga problem.
 
Nu ska jag inte trötta ut er med mina oroliga tankar. De är många måste jag säga. Nu ikväll så har jag suttit med mamma vid teven och kollat på Buffy The Vampire Slayer och druckit en jättegod smoothie hon och jag gjorde med jordgubbar, hallon, banan och blåbär. 
 
 
Ha en skön natt allihopa, ingen är väl vaken nu för att läsa detta men. Ha det bra i alla fall! 
 
Bilder på mitt rum kommer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0