Getaway Rock Festival

Jag kommer inte kunna uppdatera så mycket den här helgen förutom på söndag då eftersom att jag är på Getaway. Idag är det dag två och gårdagen var så jävla bra att det inte finns ord för det. Nightwish var kung, och som jag skrivit på både instagram och facebook så fick jag gitarristens plektrum. Dessutom flirtade han och jag ganska mycket med varandra. Han är riktigt gubbsnygg! 
 
Som sagt så är det dag två idag och idag så ska jag se; Amon Amarth, Crashdïet, Meshuggah och något till band. Det är så svårt att hålla koll på vilka som spelar.
 
Nu ska jag börja göra mig i ordning, och sen åker vi in till Gävle. Ha en bra helg allihopa så hörs vi på söndag.
 
Då kommer det SJÄLVKLART en bildbomb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0