Gröna Lund 3/4

Godkväll, inatt kom jag hem från den bästa Gröna Lund-resan på länge. Vi hade det skitroligt, och jag och Cornelia lyckades i alla fall få med Elin att gå i spökhuset och bra var väl det för annars hade vi aldrig klarat oss. Varken hon eller jag ville gå in först. Plus att Elin satte telefonen på ljudinspelning, så det ska bli så roligt att lyssna på den sen. 
 
Jag vet inte riktigt när vi kom hem till Sandviken, men det jag vet är att jag var hemma runt halv tolv i alla fall och att att jag cyklade hem från rese på 5-10 minuter. 
 
Här kommer det en bild bomb!
 
Jag skulle kunna platsa i gruppen Lordi!
Cornelia offrade sig för att åka själv eftersom att vi var ojämt antal. :(
I väntan på bussen får man självklart tråkigt..
Hittar man ett uttag så passar man ju på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0