Heartbreaking

Nu har vi precis kommit hem från en "heldag" i Stockholm då vi hjälpt min bror att flytta dit. Nu är det så jäkla jobbigt alltså, eftersom att han har varit arbetslös så länge så har han ju inte kunnat flytta hemifrån tidigare men nu när hans flyt äntligen har kommit igång så lyckades ju han få ett jobb och samtidigt ett förstahandskontrakt på en hyreslägenhet med SKITBRA läge mitt ute på landet. Och det är ju väldigt sällsynt att få tag på ett förstahandskontrakt i Stockholm, så eftertraktat som det är. 
 
När vi precis hade åkt därifrån så började jag gråta, just därför att världens bästa storebror nu har flyttat ifrån mig. Jag är ensam kvar. Men det är inte långt innan det är dags för mig också, men inte för snart! I alla fall så gör det fortfarande lika ont och det kommer ta lång tid innan jag kan smälta att han faktiskt har flyttat. Men som tur är så kommer han tillbaka igen till nästa helg och ska stanna över helgen eftersom att vi inte fick med oss precis allting. Sen om två helger när pappa har fått semester så åker jag och han ner dit för då ska vi sätta upp hyllor och gud vet vad. Det blir så mycket på en gång det här, så det bara blir jobbigare och jobbigare!
 
 
Här får ni se världens bästa läge på en lägenhet!
 

Det här ser man från hans "altan/balkong". Han bor på första våningen. 
 
Och här har ni baksidan. Privat badplats, underbart! Då vet man vart jag kommer att hålla till när vi hälsar på honom nu i sommar! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0