Hur kan det ha blivit så mycket?

Idag har jag varit på stranden mest hela dagen med mamma och min andra familj. Att jag ens vågade visa mig på stranden med tanke på att jag gått upp 10 kg sen förra året. Men det skiter jag fullständigt i, för jag vill och ska bli brun. För det har visat sig att jag tydligen har ganska lätt för att få färg i alla fall. Det har jag märkt nu de här dagarna jag varit ute och fiskat när det varit stekande sol. I alla fall så de nyttogrejerna jag skulle ha gjort idag får jag verkligen ta tag i och göra imorgon. Jag måste komma igång ordentligt!! Vill tillbaka till skolan. Tillbaka till ordningen på vardagen. Tillbaka till alla människor. Men inte tillbaka och veta att om ett år så är det jag som står på den där kullen i stadsparken och skriker för full hals att jag tagit studenten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0