Just gotta get out, just gotta get out. Right out of here.

Sitter och planerar lite med två fina vänner till mig om en liten tripp till Stockholm nästa vecka. Den här sommaren kommer jag åka dit mycket får jag en känsla av men det är ju för att vi hjälper min bror så mycket med lägenheten just nu i början tills han har fått ordning på allting. Då kan man ju börja släppa taget lite grann i alla fall.
 
Nu ikväll så har jag inga specifika planer, det enda jag vet att jag måste och ska göra är att lägga fram kläder för morgondagen. Jag överväger också om jag ska duscha ikväll (det gör att jag kan sova längre imorgon) eller duscha imorgon (då vaknar jag till och känner mig mycket fräschare, dock kommer jag vara skittrött men då kan man sova på bussen.)
Har i alla fall varit och tagit ut "lite" pengar nu. Så nu borde det räcka kan man tycka, men jag som alltid vill vinna på chokladhjul osv. blir ju helt spelgalen när jag inte vinner. Så jag måste försöka hålla mig borta från sånt imorgon, annars tar pengarna slut på en gång. 
 
Nu ska jag ta och nörda mig med några (läs många) avsnitt av VÄNNER. Bättre serie än det finns det då rakt inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0