Måndag 16 Juli

Idag är det måndag igen. Som vanligt har jag inte mycket planerat, förutom del 2 av teorikursen för B-körkort. Kom hem ganska sent igår då jag och pappa helt spontant stannade på MAX i Uppsala för att käka då vi kom på att vi var hungriga. Det är fortfarande jobbigt att ha min bror nere i Stockholm. Jag har därför kommit på att jag lider av separationsångest. It sucks! Det blir ju kul när man tar studenten sen. 
 
Sen har jag hört att det är sommar nu. Dock vet jag inte riktigt vad jag ska tro. I denna delen av landet så har vi bara sol max 5 minuter per dag, om inte ens det. Det gör mig riktigt besviken. Sen sägs det ju att efter regn kommer solsken, my ass att det gör. Det har regnat var enda dag och jag sitter och säger att efter regn kommer solsken, men inte fan kommer det någon sol eller. Det blev en vit sommar, hörde jag. Tur att folk uppfann solarium!
 
Bilder från min helg hos min underbare bror kommer upp lite senare idag. Nu ska jag hoppa in i duschen. Ha det gött!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0