Ni är underbara!

Trots att jag inte har uppdaterat ett skit de senaste dagarna så har ni hängt kvar här och det tackar jag så mycket för. Min statistik ligger runt samma antal hela tiden och det är underbart att se, inte för att jag har så jättemånga läsare men jag har runt 25-30 per dag, och det tackar jag för! Att jag ens skriver något vettigt som folk vill läsa ;) haha!
 
Jag och mamma håller på nere i källaren för fullt just nu och ska börja måla nu ikväll. Vi har maskerat lister och uttag tidigare, och kommer inte igång med målningen förän nu men det är ju OK ändå. 
 
Hoppas att alla har en bra måndagskväll, för det ska jag ha med målarkläderna på! :D
 
 
Ska ta lite före och efter-bilder nu tänkte jag, så ni får se skillnaden sen. Sen blir det även en bild eller två när det är helt klart där nere med möblering och allt.
 
 
VARFÖR GÅR DET INTE ATT LADDA UPP BILDER!?!?!?!??!?!?!?!?!?!?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0