Nu är vi igång

Nu har vi äntligen kommit igång med målningen nere i källaren i mitt blivande rum. Alla väggarna är nästan klara, eftersom att tapeten innan var orange/gul så lyser det igenom fortfarande men på torsdag så fortsätter vi och då har det ju torkat helt så det är bra. Detta betyder att jag byter rum helt och hållet nästa vecka, spännande! Jag som är så mörkrädd, hur ska jag klara av att sova där nere när det blir mörkt?! 
 
Eftersom att min andra familj som vi skulle ha ätit med igår inte kunde komma så ska dom komma hit och äta idag istället. Det ska bli så trevligt att träffa dom eftersom att vi inte träffat dom på ett tag, och jag saknar mina änglar!
 
Jag håller precis på att tanka över alla bilder och filmer från telefonen sen getaway, så det tar lite tid eftersom att filmerna är ganska långa och många dessutom. Informationen säger nu att det är importerat 19 av 46 filer...
 
Hoppas att alla har en bra tisdagkväll, för det ska jag ha spenderad med mina "syskon". 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0