Nu börjar det hända grejer

Äntligen helt klart nere i källaren nu. Min kväll/nattsyssla blir nu att plocka ihop all smutstvätt jag har slängt omkring mig (disgusting) och börja röja och packa ner i flyttlådor så det går fortare imon att flytta ner, för det ska jag och mamma göra hela dagen imon ;D haha! Så detta kan vara min sista natt i det här rummet :(
 
Är jätterädd för att flytta ner i och med att jag är så otroligt mörkrädd, men jag vet att det inte är farligt men det värsta med mig är att jag ALLTID skrämmer upp mig själv över såna här saker. Det har jag gjort hela mitt liv. Då inte mina föräldrar gjort det åt mig ;)
 
Ha en kul fredagskväll. Imorgon vankas det förmodligen festligheter.
 

Kommentarer
Postat av: Elin Lennholm

bilder på det nya rummet!!

Svar: Det kommer att komma upp imorgon när jag fått chansen att ta bilder på det. Rummet är ju dock inte helt klart eftersom att det ska upp hyllor osv. på väggarna sen :)
Martina Wallén

2012-07-28 @ 16:08:19
URL: http://eeelinlennholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0