Personligt

Godkväll allihopa, måndagkväll och jag är uppe fortfarande vilket jag egentligen inte borde eftersom att jag ska upp TIDIGT imorgon. Runt 07.00 tiden. Varför frågar ju ni då. Då ger jag er ett enkelt svar som - Jag har min första körlektion imorgon. Nervös? - Om jag är! 
 
Bara för att jag ska kliva upp riktigt tidigt så ska jag ta och göra mig i ordning och titta på film och sen så ska jag sova. Annars kommer jag aldrig orka. Hur som helst, så ska jag även åka till IKEA med mamma imorgon och kolla spegel och lite hyllor. Ska även införskaffa mig en plastblomma för att liva upp mitt rum litegrann, haha! 
 
För att komma till rubrikens mening så har jag faktiskt suttit vid mitt skrivbord och pysslat lite. Det är något jag verkligen älskar att göra. Jag älskar att vara kreativ. På mina egna sätt. Dock blir det inte mer avancerat än kort. Jag har nu gjort 3 (!!!) födelsedagskort åt min bror som fyller på Söndag. Ska även hinna med att baka den här veckan, då blir det självklart min specialitet - Cupcakes. Det är mysigt att göra cupcakes. De blir så fina tillslut. 
 
Nu gör jag er uttråkade därför säger jag med detta inlägg, godnatt och ha en fortsatt bra måndagskväll allihopa! 
 
Var tvungen att sätta ihop dom med hårstpännen för att det skulle vara lätt att hålla i dom. Haha. "Man tager vad man haver"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0