Spräckt iPhone - CHECK!

Jahapp, då var min iPhone också spräckt då. Så nu har jag kollat av hur mycket det kostar att laga den och det är bara 300, tack gode gud för det! Så nästa vecka får jag ta mig in till Gävle och fixa det, det ska inte vara några problem. Jag och Elvira hade en rolig liten konversation för någon dag sen, där vi satt och diskuterade våra telefoner just därför att vi tyckte/tycker att våra telefoner kan gå igenom nästan vad som helst och jag kallade min telefon för Superman. När jag skickade ett sms till henne idag när telefonen sprack så svarade hon bara med ett enkelt "Superman my ass ;)" Jag bara log och skrev att jag sa precis samma sak när det hände. Haha!
 
För att återgå till lite positivt nu då. Idag är det Lördag, jag har nästan nyss kommit hem från att ha övningskört lite med mamma, medan vi ändå var ute och åkte så passade vi på att åka till mina syskons kanin som jag är "kaninvakt" åt nu när dom är uppe i stugan. Men förmodligen så ska väl min familj även åka upp dit till nästa helg eller veckan därpål, för att få lite semester från vardagen. Det skulle vara skönt, dock blir det nog inte så mycket sesmester för mig i vilket fall eftersom att jag har körkortet att plugga på. Men det är ju roligt, till viss del!
 
Ha det gött allihopa nu ska jag nörda mig med The Sims 3.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0