Thank god it's friday

Hello everyone. Äntligen fredag, va? Min bror kommer hem i helgen och det är jag överlycklig för. Har inte träffat honom på över 2 veckor, det är jobbigt när han är så långt bort. Vädret vi har idag sviker i alla fall inte, så jag tänkte ta och dra på mig bikini eller underkläder och gå ut och lägga mig i solen ett tag. Med lite tur så kanske man har lite färg till skolan börjar igen och då är det bara att hålla igång med solarium över vintern och våren. Så har jag tänkt att göra i alla fall, ska även försöka ta min kropp lite mer seriöst och börja träna så man får en lite tightare kropp till studentbalen nästa år. Självklart,ska jag gå på den. Har ju redan fixat bil och allt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0