Time to study

God eftermiddag, idag är det måndag och min bror kommer hem om 4 dagar. Yäy! 
 
Idag har jag min första riktiga teorilektion för körkortet. Nu jäklar ska jag plugga körkort så har jag mig ett sånt till hösten också, det är ju helt okej. Teorin börjar halvfem idag så innan det ska jag ha hunnit till COOP för att handla lite åt mamma. Vi är fattiga på mjölk just nu, det som är så gott! Jag ska även försöka läsa första kapitlet i körkortsboken så jag är lite förberedd, det kan surely behövas. Varför pratar jag svengelska? - Det gillas inte!
 
Förutom teorilektionen så har jag inte några specifika planer. Imorgon ska jag åka iväg till Stockholm och grönan med lite bruds, så jag hoppas att det blir en rolig dag. Sen någon dag den här veckan eller nästa så ska jag åka ner till Stockholm igen, det ska bli så jäkla roligt alltså. Det längtar jag mest till just nu!!!
 
Hoppas att ni alla får en bra måndag. Själv ska jag se till att komma iväg till COOP nu. Ha're gött!
 
Världens bästa mamma, bättre människa än dig får man leta länge efter! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0