"Vi måste ju gå dit!!!!!"

När vi hade en liten glasspaus på Ben&Jerry's på grönan så satte vi oss vid ett bord ute så man såg upp till spökhuset där allt roligt hände. På "balkongen" på spökhuset såg vi något som var väldigt bekant.
 
Plötsligt ser jag hur Cornelia ställer sig upp och "skriker" - DÄR ÄR JU RODNY!!!!!!!!!!!!!!
Jag blir självklart nyfiken och kollar jag också och ja, där stod han. Med ryggen mot oss dock, men det var han Rodny Da Silva och efter att vi hade betraktat honom ett tag så utbrister jag; HANNA J ÄR JU OCKSÅ MED!!!! Cornelia blir jätteuppspelt så vi bestämde oss för att gå dit sen och ta bild med dom. Så det gjorde vi och där kom dom ut och vi gick fram till dom och kramade Hanna J, och jag var ju tvungen att säga hur underbar hon är. Dock var Rodny förkyld så han pratade inte så mycket, så jag trodde att han bara inte var så pratglad. Så det sa jag åt han, men då sa deras sällskap att han faktiskt är det egentligen men han hade ont i halsen. Så det godtog jag då självklart. Sen var jag tvungen att säga att han faktiskt var lika stor som han såg ut när dom var i huset. 
 
Eftersom att Hanna J och Rodny var där tillsammans så skulle var vi ju tvungna att fråga om dom verkligen är tillsammans och eftersom att det var Rodny som vi pratade med då så svarade han "Jag vet inte." Men vi sa att de var det såklart. Det märks så bra liksom. 
 
Så, ja. Vi fick en ganska nördig bild med Rodny och Hanna J. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0