Visitors

Jag brukar alltid logga in på bloggen 15 gånger per dag, även fast jag inte alltid bloggar. Vilket folk kan tycka att jag behöver/måste göra. I alla fall så, det jag vill säga är att varje gång jag klickar in på bloggen så har min besökarstatistik ökat, det är så roligt att se. Inte för att jag har hur många besökare som helst, men ni är en 20-25 stycken i alla fall. Det trodde jag aldrig att jag skulle få när jag började blogga.
 
Det här inlägget skriver jag bara för att jag inte har något annat bättre för mig just nu. Eller jo, egentligen så har jag ju det.. Borde plugga körkortsteori och borde måla klart mitt rum. Sen borde jag även åka ut och övningsköra med mamma eller pappa. Det är så mycket jag borde göra just nu, men jag får, precis som alltid annars, aldrig ur tummen ur röven och komma till skott med saker. Jag och min jävla lathet! Die won't you, please!?
 
En fin studentbild på våra underbara treor som försvann nu i sommar. Som jag kommer sakna er alla!
 
 
Sen känns det ju riktigt konstigt att om 4 veckor börjar jag skolan, och då är det jag som är en trea(!!!!) Vill inte ens tänka tanken på att jag faktiskt också ska ta studenten om ett år, får separationsångest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0