15 saker ni kanske inte visste om mig

Har sett en sån här lista på flera bloggar jag läser. Så tänkte att jag skulle göra en sån jag också!
 
 
1. Jag är egentligen blond.
2. Jag var jättemobbad i grundskolan.
3. Har varit jättenära på att lyckats med självmord 2 gånger.
4. Tjejer i min omgivning kan ha väldigt svårt för mig som person då jag är väldigt stark i mig själv och är rent utsagt en riktig solstråle (enligt alla mina lärare och andra vuxna personer).
5. Jag har, även fast jag är stark i mig själv, ett uruselt självförtroende samt min självkänsla ligger på noll.
6. Folk säger att jag ser bra ut, men jag tar aldrig åt mig av det.
7. Jag klarar inte av att vara ensam i huset när det är mörkt för att jag är så mörkrädd.
8. Jag är en dataspelsnörd.
9. Jag ÄLSKAR pasta.
10. Jag är helt galen i skor. Speciellt klackskor. 
11. Jag sover med gosedjur.
12. Jag är bollrädd.
13. Jag är jätteduktig på att baka.
14. Jag har inte suttit på en hästrygg på snart 1 år och jag har ridit i 11 år. Hur har jag klarat mig?
15. Jag har aldrig haft ett förhållande som har varat längre än en månad. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0