18 års middag

Igår kväll var jag iväg till Matilda som hade sin 18 års middag, så där fick vi god mat och riktigt god dricka till. Vi dansade, skrattade och hade det riktigt bra måste jag säga. Så minst sagt så var det en lyckad kväll!

Idag är det söndag och det är inte så kul eftersom att det är skola imorgon, men eftersom att det bara är mindre än 2 veckor kvar (!!!) i skolan så ska väl kunna bita ihop. Jag har allting klart för skolavslutningen i alla fall så det är ju skönt, jag håller på att fixa till mina tånaglar så att dom är fräscha och fina till avslutningen också eftersom att jag kommer ha ett par skor som har öppen tå, så känner att jag måste och vill ha lite fräscha tår då. hehe.


Nu ska jag ta tag i lite historiaplugg och sen kan jag slappa resten av dagen.

Snodde lite bilder från igår av Elvira.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0