2/6 och 6° varmt...

Det var svensk sommar hörde jag någon som sa... Det är två veckor tills jag slutar skolan, och jag hoppas verkligen inte att det kommer vara såhär kallt på avslutningsdagen.

Idag ska jag och ett gäng brudar hem till Matilda och fira henne som fyllde 18 i torsdags (grattis igen hjärtat!), dock får jag inte följa med ut ikväll eftersom att jag inte fyllt 18 än, men det är bara 2 veckor kvar nu!!! YÄY! I alla fall så vet jag verkligen inte vad jag ska ha på mig ikväll så det är en jäkla tur att jag är påväg till gävle med mamma nu så att jag kan kolla efter något. Men ska även leta på ett par avslutninsskor och en present till Matilda.

Ha det bra så länge så blir det en uppdatering ikväll också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0