A wonderful week is ahead of me

Ligger just nu i sängen och kollar på nåt skitprogram på MTV, jättetråkigt. Men jag ligger även och tänker på vilken underbar vecka jag har framför mig. På måndag åker jag på partykryssning och på lördag har jag min första krogenrunda. Yep, that's right! Har varit 18 snart en vecka och har inte varit ut på krogen än. Varför? - Jag känner inget akut behov av det. Jag börjar nog bli gammal...

På lördag kommer Corny hem igen och på söndag ska jag träffa henne och Elin för att planera och diskutera. Det här blir nog en bra sommar i alla fall, väldigt ekonomisnål men det får (läs måste) jag leva med.

GE MIG ETT JOOOOOOOOBB!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0