All prepared for graduation

Nu har jag precis duschat och ska sätta upp håret i en boll och sen ska jag hjälpa mamma tvätta sitt hår. Sen ska jag äntligen få sova, till en film dock som jag påbörjade tidigare idag. Jag lyckades aldrig fixa någon outfit bild till avslutningen men imorgon kanske ni kan få en för då kommer även kameran att få följa med.

Jag känner redan nu hur mycket jag kommer att sakna våra underbara treor! Men till hösten så är det jag själv som är en sådan, det är sjukt!

Jag hoppas att alla (som är -95or och -94or) har haft en SUPERBRA avslutningskväll, och jag önskar till alla blivande studenter; HA ETT BRA FORTSATT LIV, OCH FRAMTIDA STUDIER!

Gönatt!




   Elin                                                  Jag                                        Cornelia


Tänker man efter så ser jag verkligen ut som en south park gubbe... I alla fall min mun... Det känns underbart..!

Kommentarer
Postat av: Elin

det är en jättefin bild och du ser inte alls ut som en south park-gubbe, inte ens i närheten :)

2012-06-15 @ 00:56:17
URL: http://eeelinlennholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0