Bäd!

JAG HAR PRECIS INSETT HUR DÅLIG JAG ÄR på att uppdatera. Men jag känner att jag verkligen inte orkar. Därför funderar jag på att ta bort bloggen helt, men skulle jag göra det så skulle jag självklart få abstinens.
 
 
Det är onsdag idag, och igår kom jag hem från en skitbra kryssning. Bussresan hem kan man ju diskutera om, då bussen inte kan ha varit riktigt ordentligt underhållen eftersom att bussens aircondition fungerade bara på högra sidan. Makalöst dåligt. Busschauffören måste ha varit ordentligt inkompetent eller lite av ett lingon eftersom att han inte fattade att vi längst bak i bussen höll på att avlida för att det var (jag skojar inte) 30 fucking grader i hela bussen, och ingen syre överhuvudtaget och när jag blev så jävla förbannad tillslut så jag gick fram och sa åt honom så svarade han med att skämta bort allt. JAG HATAR SÅNA MÄNNISKOR! 
 
I alla fall så för att sumera hela den här födelsedags"resan" jag och mamma fick så var den förjävla bra. Skitsnygga killar på båten som kom och flirtade med en hela tiden. Haha. Det var kung att jag inte ens behövde visa leg i baren, kunde tillochmed köpa i taxfreen utan leg. Då blev jag måttligt förvånad men ändå glad på samma gång.
Jag fick en parfym av mamma som luktar jättegott så den kommer att användas mycket kan jag säga, sen köpte jag lite godis också. Dumma mig, jag som håller på att sluta med alla sötsaker! 
 
Som vanligt så kommer bilder upp lite senare. Så säger jag ju jämt, men det händer ju aldrig något. Varför? - Jag orkar inte helt enkelt. Men den här gången så kommer det nog att hända annars får jag väl klagomål. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0