Blivit vuxen och myndig - CHECK!

Idag fyller jag 18 år, vilket egentligen inte är så awesome som många tror och längtar efter. Jag var inte ens ute igår natt men det är för att jag inte har några pengar för tillfället. Men det som är awesome är att jag får köpa alvedon, nässpray och andra "läkemedel" på ICA.

I alla fall så har den här dagen varit riktigt trevlig måste jag säga, det har kommit hit lite folk för att fira mig så idag har jag tryckt i mig massor av fikabröd plus smörgåstårta (<3). Men det var som våran kvällsmat. Jag vaknade imorse och såg att jag hade omkring 25 händelser på telefonen då det var en del som hade skrivit grattis på facebook, sen fick jag frukost (inte på sängen, för det har jag tröttnat på) och även ett paket till frukosten, jag fick resten av paketen på eftermiddagen när pappa kom hit. Dessutom blev jag måttligt förvånad när jag såg hur många paket jag egentligen fick eftersom att jag vet att körkortet som jag ska börja plugga till nu över sommaren är ett av de många paketen, och det är väldigt dyrt. Men allt jag fick är jag jättenöjd och glad över! Tack igen.

Bilder på det jag fått kommer upp imorgon för då ska jag ta och fota dom. Imorgon blir det även en lunchpicknick i stadsparken med Elvira och Elin, sen ska jag nog åka och sola och efter det så ska jag hem och börja läsa körkortsboken. Jag kommer att plugga i sommar, kul va? :D haha..

Hoppas att alla har haft en jättebra dag för det har jag haft, och jag tackar med en varm kram för alla gratulationer jag har fått under dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0