Glad midsommar!

Rubriken är till alla mina underbara läsare. 
 
Idag så ska jag med familjen till Åmot och fira där med massor av folk, det kommer säkert bli supertrevligt. Grilla osv. MUMS! Jag har dock ingen aning om vad jag ska ha på mig men det blir nog ett par shorts i alla fall och sen tar jag med min jumpsuit som jag kan dra på mig framåt kvällen när det blir kallare och för mycket mygg. 
 
Mer vet jag inte vad jag ska skriva, så jag önskar alla den bästa midsommaren genom tiderna, med strålande sol (som vi äntligen har fått.) och mycket god mat och god dricka såklart. Själv ska jag ta med några cider som jag kan dricka till maten och till snacksen. Gottigott!
 
 
 
Ni blir tyvärr utan bild nu, men eftersom att kameran följer med idag så kommer det "bildbomb" imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0