Här hände det inte mycket

Som rubriken säger så händer det inte jättemycket här, men jag är glad att ni läsare hänger kvar i alla fall! Tack för det. Jag har fortfarande inte fotat presenterna jag fått nu när jag fyllde 18, men det kommer komma det också. Så småning om. Haha.

Just nu ligger jag i soffan med pappa, jättemätta, halvt döda och kollar på tv. Idag har det varit riktigt fint väder ute, dock inte så jättevarmt och det har blåst jättemycket. Så jag och pappa var upp till högbo på eftermiddagen och skulle gå i 4 km spåret men efter halva vägen så ballade min rygg ur och fick strålande smärta i hela ryggen så vi fick ta en genväg tillbaka igen. Sånt som händer, vi får ta en ny promenad någon annan dag den här veckan.


Hoppas att alla har det bra, imorgon har jag min första teorilektion för körkortet. Spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0