Krogendebut

Hejhoppsan, får äntligen lite tid över till att blogga för idag måste jag hjälpa till att packa alla min brors grejer som han ska ha med sig imorgon när han flyttar. Usch, vad hemskt det är att ens tänka på det! 
 
Igår var det bästa kvällen på länge, hade min krogendebut då. Men jag blev så oerhört chockad över priserna, jag menar det kostar ju skjortan att bara betala inträde. Men trots priserna så var det en suverän kväll, dock kommer jag sannerligen inte ha råd att göra det här ofta, men det behöver jag inte heller. Jag förtärde ju en del alkohol igår då som ni kanske förstår, och det betalar sig med ett underbart pris idag. Haha, vem försöker jag lura!? - Man mår som man förtjänar idag alltså. 
 
Jag drog på förfest hos Colan först Johan och henne, sen vid 10 så tog vi bussen in till Gävle. Eftersom att vi kom dit ganska tidigt så hade det inte kommit så mycket folk till Slick så då gick vi till Allstar och tog en drink där i väntan. Sen när vi gick tillbaka ner till slick igen då så hade det kommit otroligt mycket folk, och tur var väl det. För sen släppte vi loss som bara den. Sen träffade vi annat folk som vi hängde med resten av kvällen och tur var väl det, och jag träffade även en gammal bessemerblåsare som jag inte träffat på aslänge så det var trevligt att träffa honom. Mer än såhär hände det väl inte skulle jag tro, vi tog 2 bussen hem i alla fall och på rese kom min älskade mor och hämtade mig. Det är skönt att veta att hon kan hämta i vilket skick man än är i! Underbara lilla mamma <3
 
 
Det skulle ha varit en bild här också, men det går inte att ladda upp bilder för mig. Funkar det för er? - Isf, är det väl mitt internet som är cp. As usual.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0