Man vet inte hur älskad man är tills man får höra det

SISTA NATTEN ENSAM! Nu påbörjas min sista kväll/natt helt ensam för att imorgon går mamma av sitt sista nattskift denna vecka, gud så skönt att slippa vara ensam! Nu ikväll så ska jag faktiskt ta och skriva lite på historian så att den blir klar så fort som möjligt och sen så hoppas jag på att jag kan sova i någorlunda bra tid ikväll eftersom att imorgon blir det lite lagomt tidigt jag måste gå upp för att kolla om jag har fått svar på ett mejl jag skickade till min svenskalärare idag. Så med lite tur är jag ledig imorgon! :D

När jag åkte hem från skolan idag så tänkte jag att jag skulle vara en snäll dotter och köpa jordgubbar så jag, mamma och pappa kunde äta lite sånt. Så det gjorde jag, och dom blev så glada! Sen åkte jag ner med pappa till stan och jag fick mig ett par converse av honom (de i inlägget under) TACK! <3 Efter det har vi bara degat i soffan, men nu är jag ju ensam. Har även rätt ut en del saker med min underbare vän Matilda, så nu har en liten sten lyft från mitt hjärta. Tack och lov!

Nu hör ni, så ska jag faktiskt ta och ta bort mitt smink och sen ska jag lägga mig i sängen och skriva tills händerna blöder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0