Midsommardagen

Godkväll, mina fina
 
Igår hade jag en förbannat trevlig kväll, dock var det på tok för mycket mygg och knott så på kvällskvisten fick man sitta med MASSOR av kläder för att man inte skulle bli ihjälbiten av allt äckligt småkryp. I alla fall så blev det nästan ingen alkohol för mig alls, var inte ett dugg sugen på det. När vi kom dit så började jag på en cider men avslutade den aldrig. Sen drack jag av en underbar likör, baja päron heter den. Så jäkla god är den!
 
Idag är det midsommardagen och jag ska ikväll, om en timme, möta Elin vid ICA för att sen åka till Elvira ute i Lassas och laga mat med fina vänner. Det kommer nog bli en bra kväll det här också! 
 
Eftersom att jag var så glömsk och stressad igår innan vi åkte så fick jag aldrig med mig systemkameran så det blev ett gäng iPhonebilder istället. Dock hinner jag inte ladda upp dom nu, men de kommer självklart upp senare ikväll! Håll utkik.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

bajs päron*

Svar: HAHAHAHA!
Martina Wallén

2012-06-24 @ 11:21:01
URL: http://eeelinlennholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0