Överlycklig

Min bror flyttar ju på söndag så därför är jag och mamma i fullgång med att gå igenom i princip hela huset för grejer som han kan ta med sig. Så idag har vi varit nere i källaren och röjt, och när vi gick igenom grejer så kom vi till en stor klädhög med gamla kläder och där hittade jag en oversize-jeansjacka och jag blev helt överlycklig för nu blev det ju billigt som satan för då slipper jag köpa en. Den här jeansjackan är dock mörkblå/svart men jag ska bleka den genom att tvätta den i klorin, klippa av ärmarna på den och fästa lite nitar här och var och VIPS så har vi oss en grymt snygg jeansväst! Hela tanken är underbar, dock kommer jag nog inte hinna få den klart till getaway nästa helg, men då får jag klara mig med nitade shorts istället!
 
 
Det här är typ det enda jag har gjort idag. Dessutom har jag och mamma satt oss tillsammans på en sånhär nyttighetsdiet där vi inte äter några kolhydrater alls och vi ligger på runt 500 kalorier per dag. Det är ju helt ok faktiskt, så inte fan ska jag ligga i några förbannade vass på stranden heller. Nu jäklar är det hårdkörning för beach'12! 
 
 
Nu när jag äntligen tagit tag i att ha laddat upp bilderna på datorn så kommer det komma en liten bomb från midsommar och från kryssningen jag var på tidigare i veckan :) Lucky you!

Kommentarer
Postat av: Elin

500 kalorier på en dag haha? Ett mål mat ligger på runt 300, vare sig man äter kolhydrater eller inte.

2012-06-29 @ 09:13:14
URL: http://eeelinlennholm.blogg.se
Postat av: Malin

Det är bättre att röra på sig och äta MINST 1250 kalorier per dag.
Troligtvis kommer du att gå upp det du går ned utav den dieten.
Men det är sin hälsa ofcs! :) Bara ett tips!

2012-06-29 @ 23:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0