Packar för fullt

Att jag packar för fullt är väl lite av en myt eftersom att jag inte ens orkar resa på mitt feta arsle och komma igång. Det här är det momentet jag verkligen avskyr när man ska åka bort. Att packa. Det är bland det värsta som finns. Jag vet ju dock redan exakt allt jag ska ha med osv, men jag är bara för lat just nu att lyfta på mig och ta fram allt och packa ner det. Japp, jag är en äkta soffpotatis. Jag älskar att ligga och lata mig. 
 
 
Men faktiskt så ska jag nu försöka sätta igång både mamma och mig att packa inför imorgon. Vi åker ju som sagt på kryssning. Är riktigt taggad nu faktiskt. Märks på mig va? - Haha! Är hur trött som helst.
 
 
Godnatt så uppdaterar jag imorgon från bussen och lite senare från båten!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0