Planera, planera, plugga och schemalägga...

... Så kommer resten av min kväll se ut. Roligt va? - Detta är för att imorgon kommer jag inte ha någon tid över till att slappa alls, för jag ska upp i tid och ta en rask promenad ner till kulturskolan med min trumpet som måste åka iväg över sommaren och bli lagad. Sen måste jag ta en lika rask promenad hem för då ska jag städa och schemalägga lite mag- och ryggövningar som jag ska göra nu under lovet. (Jag har börjat få världens problem med min rygg. Därför att jag är på tok för kort i musklerna.) Sen ska jag läsa lite körkortsteori för att åka ner till lovéns och ha min första teorilektion. Spännande.

Sen ska jag även planera lite saker som just för tillfället är hemligt. Vad har jag nu i kikaren? ;) HAHAHAHHAA. Nej då, men jag ska faktiskt planera. Och skriva på en historiauppsats!


Vad ska ni göra ikväll? - Hoppas att ni kommer ha det lite roligare än vad jag har. Ha en bra kväll! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0