Prometheus

Har precis varit i gävle och kollat på prometheus med mamma och hennes två bästisar. Filmen hade kunnat vara bättre, måste säga att den var väldigt lik alien-filmerna. I alla fall så håller jag på att kissa på mig för att jag har druckit så mycket cola, och när jag kommer hem så måste jag skriva historia. Inte så roligt, men vill ha det klart.

Imorgon är det måndag och då bärjar allra sista veckan innan sommarlov, kommer bli sjukt skönt med ledighet. Jag ska prata med syon imon om individuellavalen till hösten och lite mera. Det är en väldigt viktig sak jag måste ha gjort.

Nu ska jag hem och gå på toa, annars kissar jag på mig. Ha're gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0